yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

30 Kasım 2010 Salı

Oyuncak MİM imiz...

 Sevgili  Sanberk Paşamızın Annesi Fikriye 'cim  ve maviş prens Kerem İn annesi Bahriye'cim Mimlemişti ...En sevdiğim konu bu benim ... Keşke sorular hep burdan çıksa sınavda :(((

 Oyuncaklarımız enlerimiz...Bu arada oyuncağımız çok vır vır vır deyip duruyordum aslında çok değilmiş bile gibi geldi fotoğraflarken acaba toparlarken çok göründüğünden tembelim sonucunumu çıkarmalıyım???



En sevdiğimiz bu ilk biçerdöverimiz Frank imiz...Elbette Cars serisinden...Zaten sevgi böyle başladı ...Filmde en sevdiği karakter...  Mater ı var birde...
   Yoksa gerçek bir biçerdöver görmüşlüğü yok biçerdöver tanıtım videolarından öte...

  
Bu da ennnnnn sevdiğimiz bayramda halamızın hediyesi ''gerçekkkk biçerdöverimiz''



Burda ağaç yapmıştı... denge kaybından dolayı çok zorlanmıştı düşüveriyor çünkü...Bende hemen çekmiştim :)))



İkinci en sevdiği  legolarımız...Gün içinde çok rahat vakit geçiriyor o gün aklına ne gelirse yapıp ediyor  tabiki bende en çok
   '' Anne lego oynuyamiliymiyiz'' lafını seviyorum...
   Kesinlikle ezbere biliyor ikilisi üçlüsü hangi renkten  kaç tane ...(sayısı 10 u geçmeyenleri kasdediyorum)
    nerden biliyorum çünkü bir tane dörtlü beyazı kaybolsa evin her yerini arattırıyor
   '' hayıyyyy vayyyy men miliyoyummmmm '' diye...




   Bir çekmece küçük boy arabamız var...Burda da en sevdiklerimiz Cars serisinden olanlar...



  Büyük puzzlelarımız; bunlardan koskocamannnnn ev yapıyoruz garaj yapıyoruz üstünden atlamaca oynuyoruk sek sek gib i bişiler yapıyoruz ...Bilardo setimiz dende labutlarını çok seviyoruz... Yanyana yatay pozisyonda dizip ayakta elleri öne uzatarak üstüne yatar poziyonda atlayıp labutlar üstünde kaymaya bayılıyoruz.(çok karışık cümle oldu????)




 
      
    Bunlarda küçükleri harfli sayılı puzzle ...garip garip bişiler yapıyoruz...Küp yapmacası güzel...Şekildeki gibi garaj yapma oyunu :)))







 Ahşap bloklarımız; bir çekmece dolusu: Şöyle anlatayım Tv sehpamızın 4 çekmecesinde birinde araba birinde ahşap bloklar birinde o hafta ençok ilgilendiği kitapları birindede puzzle yapboz vs vs var...
      Bide şöyle anlatayım;
    biz ailecek bu odada takılıyoruz öyle normal çocuklar gibi kendi odasında oynayamıyoruz hiç...Tv sehpası oyun alanımız lego ve ahşap bloklar araba yarışı için...Büyük boy diğer oyuncaklarda sağolsun orda burda ...Sabah kalkar kalkmaz en sevdiklerini şöyle bir odasından göz gezdirip buraya taşıyor...Bende toplama işminden bıkkınlık geldiğinden çekmecelerine doldurdum :)))Yoksa getir götür çok yorucu oluyor...
   Odasını hoplama alanı ve kitap okumak için kullanıyoruz genelde...
  
  

Oyuncak sandığının üstü...Müzik aletlerimiz....

   
       
 Burda da odasındaki oyuncak sandığının kitaplık olarak kullanımı söz konusu...Bebeklik kitaplarını bile çok sevdiğinden kimselere veremiyoruz...Şu anki evde kitaplığa yer yok ama ev değişiminde ilk alınacakların başında geliyor...



Hayvancıklarımız...En son dinazor ve balık serimizde eklendi...Bu hafta en çok onlarla takıldık...




Ahşap tren setimiz ...Tünelli:)))
  





Sabah kalktığında bizi uyandırması kolaylık! olsun diye yatak başı sesli oyuncakları :)))




Yuvarlak atmaca oyun seti :)))
     





Bir tarafı karatahta bir tarafı  kalemle yazılıp çizilen yazıtahtamız...





Oyun hamurlarımız ve bir tepsi daha şekil eşliğinde :(((






Ardında sürüklenmekten bıkmadığımız büyük boy traktörlerimiz....


Burda olaya dur demek istiyorum fotoğraf yüklemekten yoruldum :(

Gün gün hafta hafta değişiyor oyuncak seçimi...Oyuncak alırkende daha seçiciyiz...Araba alımı durduruldu...Ama aldığımız her oyuncağı hakkıyla parasını çıkartana kadar da oynamışlığı vardır...Birde hiç kırmış atmışlığı  Hoyratlığı yoktur...En çokda o gün neyle ençok oynadıysa onu elinde tutarak uyur...Bu hafta hep köpekbalıklarıyla uyudu avuç dolusu...Biçerdöver mater ve şimşek başucumuzda kitap okurken bizi dinler ve iyi geceler derler...

Oyuncakçıya gittiğinde sadece bir tane alır...Beğenmezse almadığı da olur...

Kötü tarafı ne oldu...Oyuncaklarını çok sevdiği için evi daha çok seviyor...Her gittiği evde oyuncak olduğunu düşünüp bir iki turluyor önüne bişey gelmezse eve gidelim diye tutturuyor....


9 yorum:

bahriye-krm dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ve eğitici...o araba çekmecesine bayıldım...bizim hiç öyle bir çekmecemiz olmadı...oynamıyor kerem...ilgisini çekmiyor arabalar...en fazla 5 dk 6. dakika atıyor arabayı alıyor hayvanlarını :))
bizde oyunlarımızı salonun ortasında oynuyoruz :))

anne kaleminden dedi ki...

süpermiş sizin oyuncaklar :)) ben de olsam eve dönmeye can atardım :)

Nihal M. dedi ki...

gelin hep beraber oynayalım Bahriyecim nihancım...
biz oynuyoruz da yatana kadar bunlarla...
araba çekmecesinden nefret ediyorum ben çünkü günde kaç kez topluyorum bilemiyorummm :(((
seni başta unutmuşum yazarken biri daha mimlemişti dedim durdum sonra sen yazınca hemen buldum bahriyecim kusuruma bakma emi...
Kerem gelsin bize sevmezse araba ben ne olayım... Urasın öyle bir oynayışı varki benim bile araba olasım geliyor :)))
sevgiler kocaman ikinizede...

ayşe arslan dedi ki...

canım çopk güzel oyuncaklarınız.başta biçerdöver tabi.yiğit olsa ne kavga ederler onun için...yiğit kim neyi çok seviyorsa onu seviyor bugünlerde.başkalarının oyuncakları -eşyaları yiğite bal gibi geliyor bugünlerde...fotoğraf makinamızı annemlerde unutmuşuz yoksa ben boş dururmuydum şimdiye kadar...oyuncak mimini yazmayı bende dört gözle bekliyorum..
urasçımda yiğit gibiymiş..oyuncaklarını kırmaz yiğitte ve herşeyin suyunu çıkarıncaya kadar oynar yiğtte.
çook öpücük size

sanberk dedi ki...

urasın oyuncakları uzakta da olasa azıcık biliriz biz:)))))))kaçkez özenip Urasın yerien olmak istedim:))))))))ama bu kaar şanslı değilim ben:))))))
Sanberk gelirse o güzel tren setiniz almak isteyecek ve vermezseniz büyük kavga çıkacak kesin:)))en iyisi gelmeyelim biz:)çünü tüm oyuncaklarınız almak isteyecez:)A merak etmeyiniz legolarınız hiç dokunmayacaz biz onlar sizin olsun:)

Nihal M. dedi ki...

ne güzel ayşem ya onca verdiğimiz paraya değiyor diye düşünüyorum...Uras arabalarını vermez daha doğrusu mater ve biçerdöverini asla ama diğerlerini eğer onunla oynarsa paylaşıyor :)))
merakla bekliyoruz yiğitin enlerinii tatlım...

fikriyecim bende urasın yerinde olmak istiyorum çoğu zaman ama bazende hiç istemiyorum anne baba gün boyu yok ne kadar özlüyor anlatamam biz eve gelince o kadar delleniyorki keşke hiç oyuncak almasa annemde hep benimle beraber olsa diyeceğine kesin eminim... o bakımdan sanberk kat kat fazla şanslı tatlım... oyuncak dediğin nedir ki anne baba özlemi yanında...
siz gelin ben legolarla nasıl oynanır anlatırım sanberke bir biçerdöver yaparız bebare tadından yiyemez :))) dövüşmeyiz biz ama biçerdöverimizide vermeyiz ancak uras uyuyunca oynayabilir zaten eve çocuk geleceğini duyunca saklıyor onu :)))

Adsız dedi ki...

Arkadaş lego oynayan çocuğu yiyesim geliyor .İlerde çocuuum olsun en çok legosu olcak :D

Nihal M. dedi ki...

çok fena oynuyor Ashley sen bir önceki posttaki videosunu gör bak neler yapmış :)))
bence de en az yorucu oyun lego bende çok seviyorummmm :))) toplaması zor bitek :)))
sevgiler teşekkürler ziyaretin için...

Evin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.