yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

26 Kasım 2010 Cuma

bugün bizden az Uras çok ben...

    
    



çok güldüm geldim  demin ...
   
   burda var...

   Boşuna para verdiğimizi düşünüp geçen ay digitürkün tüm kanallarını kapattırmıştık ya(hani bi ligtv açık kalmıştı) bu seferde tvnin başına oturup (sanki seyredebileckmişim gibi)
   baştan sona kanalları gezip
  ''üyeliğiniz bu kanalı kapsamıyor'' uyarısına rağmen ;
   hepsinin infolarını açıp açıp okuyorum...:(((

özlüyorum çok...


   Uras bugün makarnasını yerken;
  ''Anne makarnamı yiyorum mutlu oldun  mu? dediğinde
tekrar anladım ki;
   Bu evde herkes beni mutlu etmek için yemek yiyor ...
yemek kısmısından zevk alan sadece benim...




Untitled from rumblefish on Vimeo.





  Mısır biçerdöveri  mi?buğday biçerdöveri mi ?
  tek fark mısırınkinin silindirinin olmaması değil...
 Biçerdöver tarihçesi yazıyoruz da şu aralar...


  Bugünden gene;

 Uras legolarıyla bişeyler yapıyor bende bişeyler atıştırıyorum...
''Anne bak rengarenk yaptım '' dedi
'' aaa evet rengarenk olmuş sen rengarenkidemi biliyorsun maşallah sana '' didim
Sanki yarasın der gibi bakarak;
''Anne seni de maşşallah'' dedi döndü oyununa...:(((

'' tatlım ellerin masmavi olmuş boyalardan''
 '' Maslaciveyt oldu anne bilemedin '' :(((


Eniştesi muza hayır bu ayva dediğinde;
'' Muzu bilemedi anne eniştem şişman değil mi? :(((

Fikriye cim sana incilerimiz  biraz moral bulun diye...
Oyuncak ve kreş Mimlerinide yarıladım haftasonuna artıkın...
    İyi haftasonları...

              

8 yorum:

ayşe arslan dedi ki...

ah yaa boyusuymuş..ısır ısır doymazsın...
bu biçerdöver sevdası çok komik yaa.yiğiti çöp kamyonu sardı bu aralar..sabah gözünü açar açmaz çöp kamyonu geldimi diye soruyo.
ama urasın biçerdöver sevdası kadar değil sanırım:))
gerçekten de maşallah canım.rengarenk,maslacivert çok güzell

canım bu arada nazillinin içinden geçerken hep sizi düşündüm,,nerde acep şu an dedim,,2 gün gittik geldik.yolda geçti çoğu zamna zaten..inşallah daha güzel bir zamanda bol bol görüşme imkanımız olur
sevgiler

Nihal Maya dedi ki...

borusunu takarken denge kaybına sinirlendi ama en son anladımmm diyor nereye takınca düşmeyeceğini buldu :)))
Ayşecim benimde çok aklıma geldi hemde yola yakın oturuyorum elinle koymuş gibi rahat bulacaktın kalabalıksınız diye ısrar etmedim ...
2 gün çok az gerçekten umarım eğlenmişsinizdir...bekliyoruz postunu..

Baharda babamızın kongresi felan olursa alıp geleceğim Urası antalyaya ...bende bahara bir istanbul bi antalya planı yapıyorum çoştukça çoşuyorum :)))
öpüyorum tatlım

sanberk dedi ki...

ah Mayacım Uraşın inceleri dinlemek ve okumak gerçekten büyük zevk alıyorum insanın içi ısıtıyor bu çocuk.Gerçekten bazen düşünüyorum keşek burda olsaydınız Urasın ben bakıcı olsaydım keşke:))))))yanılmıyorum umarım:))))))Yemek konusu dışında anlaşırız sanırm.:)
İlkbaharda sözün var sizi bekliyoruz biz:)
Uras hep böyle akılı biliyoruz zaten bişey biliyor diye hiç de şaşaırmıyorum ben.Benim çocuğum yeni bişey söyleyince büyük adım yapmış gibime geliyor ama Urastan duyunca çok normal geliyor:)

Nihal Maya dedi ki...

fikriyecim sen bakıyor olsaydın bence kesinlikle yemek problemimizde olmazdı ben de net diyebilirim bunu...Bakıcımızın yemek probleminde büyük payının olduğunu düşünüyorum...
gelicez gelicez bekleyin bizi...
aslında hep tekrarlıyor gibi geliyor bana...takıldığı şeylerde iyi üretiyor ama yok bazı şeylerde öğrenmeye hevesli değil hiç...asla legolardan karpuz kavun yapmıyor mesela :)))
Sanberk de bana göre çokkkkkkkkkk akıllı ...

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Öldürdün beni Uras :)))) Sen çok yaşa emi :)

Nihal Maya dedi ki...

syrakusa ohooo bizde biçerdöver macerası çokkkkk :)))

sanberk dedi ki...

ah teyzoş güzel sözlerin için teşekkürler ama biizm norlam sayılırz öyle fazla akılı değiliz:)norlma işte.:)

Nihal Maya dedi ki...

hiçbilem normaql değilsiniz siz sen fazla çocuk görmemişsin... Benim çok fazla gözlemlerim oluyor her çocuğu bu blogdaki çocuklar kadar biliyor sanma bunlar şanslı azınlık... Sen bir tane aarabası olmayan renkleri geçtim şekilleri kelebek vs bilmeyen o kadar çocuk gördüm ki anaokula gelen...
sanberke maşallah tatlım...