yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

8 Kasım 2010 Pazartesi

MİM ...Çantamdakiler...




   Sevgili  syrakusa MİM lemiş ...

  Rengarenk çantalarım  var(valla var) ama hep aynı çantayı kullanıyorum buralarda üşengeçlikten... Siyah olan elbette yazın beyaza terfi...

  Elden geçirmeyince de aynı  haftalık bloğum gibi doldukça doluyor içi...

   Kocaman valiz gibi bişi ...Postacı modeli.Omuzdan askılıları kullanamıyorum omuzlarım mı yok? Var??? Peki neden diğer kadınlar gibi sanki tıkıdık tıkıdık omzuma asıp yürüyemiyorum??? Düşüyor hep çok rahatsız ???O kadınların apoletlerimi var???

  Neyse açtık içini...
   1-Kocaman bir cüzdan
   2- Kocaman bir makyaj çantası ( bir kerede gün içinde tazelesem ya rujumu ???)
   3-Kocaman bir not defteri( bunak ben)
   4-Kocaman bir kitap ( Bir kerede açıp okusam ya işyerinde içindekileri)
    5-Kalem
   6-Çubuk kraker
   7-Birkaç çakmak ( Her masadan farkında olmadan tokatlanan)
   8- Sigara ( çok kısa süre önce başladım çok kısa süre sonra bırakcam söz)
   9-Şişe su
   10- Gazete( kırk kere okudun hala niye eve getiriyon)
   11-cep telefonunun şarj aleti
  11-birkaç ıvır zıvır( saç tokası, gözlük silme bezi, mendil ,  bozuk para vs vs vs)

Dikkat ettiyseniz cep telefonu ve anahtar yok çünkü sürekli evde unutuyorum. Unutmasamda şarjı bitiyor zaten işyerinde şarjda unutuyorum...Hatta 29 ekim 4 günlük tatilde bile unutmuşluğum var...
   Bayram tatilinden önce işe götürmemeyi düşünüyorum...

Bende bu MİM i Sevgili   Ayşe ye Ayşegüle ve Fikriye ye postalıyorum...
 




 

2 yorum:

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Çantanın için benimkinden temiz ya ona bak :))

sanberk dedi ki...

çantın çok güzel içi yani.Şu kocaman makiyaj çantadan ne gerk var sen zaten çok güzelsin.Ah ah bu kadın çantalardan neler neler çıkmaz.