yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

24 Kasım 2010 Çarşamba

bayramda Uras...part 1

    İlkin en başta Uras oğlana bir daha yaramaz dersem ne olayım...Uras ın yaramazlıkları haftaiçi bizi az görmesine bağlı...Kesin ve kesin sonuç budur...
  Geçen bayram gibi bu bayramda da gayet edepli usturuplu bayram çocuğu oldu ...Halasını enbiçoklardan çok severek, küçüklere  bayram şekeri  dağıtarak, büyüklerden  bayram harçlığı toplayarak...






   Kocamaaannn 10 gün gelmiş geçiyor bile...İlk 3 günün ateşli üst solunum yolları enfeksiyonunu  son iki günün bulantı kusma ishalini saymazsak kala kalan 5 günde fırtına gibiydik...Nöbet icap meselelerinden dolayı uzak yollu bir yerlere gidemedik 3 gün dede 2 gün anneanne...3 gün dede de halada vardıya değmeyin Urasımın keyfine...Eeee unutmamış getirmiş biçerdöverini birde üstüne dinazor kazıma oyunu birde üstüne 3 Odtü kitabı...Enbiçok halayı  sevdi tabiki...





    Biz babamla kurban işlerini yaparken ( hayatımın en becerekli mutfak günleriydi hayatımın ilk ciğer kavurmasınıda ekleyerek ) Uras da babayla halayla hep gezmlerdeydi...Ama sevdiği gezmelerde kah parkta kah iftaiyede kah polis karakolunda kah inşaatta kah traktör romorkunda vs vs vs...




  Anneannedeyse  her daim eşlik eden Kuzen Şevvalimizide eklersek  bol oynamacalı geldi geçti...Bir sürü arkadaş edindik...Bende kalabalıklarda Urasımı gözlemledim ve de kendimi...Tespitlerime gelirsek; başka bir postun konusu... Kısacası hala ve evet hala obsesif anneyim ben ne kadar bunu kırmaya çalışsamda ve artık Uras bundan rahatsız oluyor...
    
 bayramda Uras;

 Kiii lerle konuştu durdu
   menim biçeydöveyim vayyyyyKİİİİ
   men kendim yapabiliyimKİİİİ

Kesinlikleye takıldı
  Kesinlikle sarı bu
  Kesinlikle böyle yapılıy..


  Galiba ve düşünüyorumlar geldi tek tek...
 
   anne su içmek iyidir iyileştirir
   ne dedin tatlım
   su içiyorum su iyileştirir...????




 








 

8 yorum:

ayşegül dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun urascığıma,ikinci olarak bu tatlı oğlanın niye resmini eklemiyosun bakim özledim valla :)

hastalıklara rağmen güzel bir bayram geçirmişsiniz ne güzel,sen mutfak becerilerine beceri katmışsın :) uras oğlanda uslu uslu oynamış kuzu.

son olarak onun dillerini yerim yaa demek su iyileştiriyor bol bol içmek lazım bencede haklı çocuk :)

bahriye-krm dedi ki...

çok geçmiş olsun canım...hastalanmasın bu küçükler ya...ben çok üzülüyorum..inşallah tamamen iyileşmiştir...biçerböveriniz hayırlı olsun tam urasa göre :))
bu arada sana mail borcum vardı...resim gönderecektim...lütfen kusura bakma...
evet ayşegülün dediği gibi resim yok....

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.. tekrarı olmasın. biçer döver demek :)))

anne kaleminden dedi ki...

geçmiş olsun uras a.. yeni oyuncaklarını, kitaplarını güle güle kullansın...

Deli Anne dedi ki...

Nihal'im ben de gözlemledim ki bir çok çocuk çalışan anne ve babadan intikam alır gibi onlar eve geldiğinde huysuzluğun dibine vuruorlar.. bilmiyorum nedendir.. özlem olduğu kesin de onlar da bilmiyorlardır sebebini..

Biçerdövere kavuştuğu için gözünüz aydın.. halaya büyük tebrikler.. memnun etmiş Uras'cığı elbtte en çok onu sever değil mi:)

sevgiler.

Nihal M. dedi ki...

Ayşegülcüm foto eklememe nedenim belli :((( Msn ye koydum bayram fotolarını da senle denk gelemedik 2 ayda zor denk geliriz :)))
Bahriyecim teşekkürler mail olayını anlayamadım hiç sorun değil tatlım ...biçerdöver süper oldu evet :))
Syrakusa teşekkürler artık Urasın adı Annesinin biçerdöveri kaplanlıktan biçerdövere terfi ettik :)))
Nihancım teşekkürler tatlım Odtü kitaplarını bende D&R da bulamamıştım ama kitapçılardan bulabilirsin sanırım...
Deli annem aynen durum dediğin gibi bunu net uzun tatillerde anlıyorum bakalım işe başlayayım gene ters teperse bu sefer tespit yerindedir..
teşekkürler yorumlarınız için...

sanberk dedi ki...

Mayacım sizn halanızı çok sevdik ona deki biizm halamız olabilirmi:)nasılolsa o da İstanbulda:))))))Şöyle en azından 2 yaş günü için bir hediyemiz olsaydı bu hala hediye etti diyebilsek biz de:(((((((ama yok yok :(((((niye sizin halanız bizim halamız değil ya:))))))))
Canım tekrar çok geçmiş olsun umarım bu günlerde daha iyi oldu Urascım.
Hep böyle çok akılı ve şeker konuşuyor söyle doya doya öp benden:)
Oyuncaklarınıza bayıldım amamn Sanberk görmesin:)

Nihal M. dedi ki...

sizin halanız olamaz mümkün değil :))) O urasın halası...
bayramda atışıp durduk bu konuda halası babamıza benim abim bu diyor uras hayıyyyy o benim babam senin abin değil diyor :)))
Sağolsun toparlamış gelmiş hatta biçerdöveri biz bulamamıştık nişantaşında bir kırtasiyede bulmuş bide sadece traktör vs varmış bide çok pahalı (80 ytl kadar) üzüldüm bende o kadar para vermesine:((( zor geçiniyor zaten istanbulda bir başına :(((ama parasını çoktan çıkardı hiçbiryere götürmüyor kırılır diye gözü gibi bakıyor :)))
gelin oynayalım hep beraber...
sen dur daha konuşmalarını yazacağım bu akşam fırsat bulursam pek bi şenlendi ortalık :)))
öpüyorum ikinizide