yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

3 Şubat 2011 Perşembe

Uras der ki;

    ''Büyükanne sen yaşlısın ''
   - aaa neden öyle dedin tatlım?
  - Ben demedim zuhal teyzem dedi
    - neden öyle dedi?
   sen şarkıyı( I like to move it )
 milmiyosun, yaşlanmışsın men biliyoyum BİZ genciz :)))
   
***

  Sende öteki sandalyeye otur anne?
     Yok tatlım ben ağırım kırabilirim o sandalyeye arkadaşların otursun çocuk sandalyesi o
Ama büyükannem oturuyor
     ona söylersin oturma diye
  tamam...


Ertesi gün Büyükanne gelir gelmez;

  '' sandalyeme oturma sakın büyükanne şişmansın  kırabilirsin''

hönk...


***

Uras:  baba bezimi açarmısın pipimi ellicem...
Baba: Hatun koş oğlan fallik döneme girdiiiiii...

***

İki tane pipim var  anne
  nerde tatlım onlar
biri burda (gerçek pipisi)
biri burda (göbek deliği az biraz fıtığımız var )

***

 sidik balonu...???

***
tombiş mombiş hindiiii...

***
 mavi b.kkk
 kırmızı b..kkk
 yeşil b.kkk
tüm renklerde moklarımız varrrr şarkısı her kaka yapışında söylediği şarkısı...



***

büyükanne senin pipin var mı?
 (var mı yok mu ne diyeceğini bilememiş kadın gösteremem demiş ... )


***
Sıla yı seviyormusun tatlım?
  Kontak Sıla 'yımı?

***

Selmi abinle ne oynadınız tatlım?
  Öldümek oyunu oynuyo men de seyyettim...

***
  men küsüyoyum işte üzülüyoyummm...

***



aaa anne ne zamandır hiç pastel boyama yapmadık
( daha yeni kaldırdık kalemleri oysaki )

***

menim hiç milgisayayım olmadı olmaz yokkkkkk küsüyoyum mennnn


***

çalan telefonumu getirince ;

 men sana getirdim konuş diye  sevindin mi?

***

kitapta siyah boyalı ananas görünce;

ananas siyah olmaz ki yeden öyle yapmışlay anne milmiyolay mı anne ? oooofff  yannışşş boyamışlarrrr  offfff...


***





  
  

14 yorum:

didem dedi ki...

Ne tatli sey bu oglun...Her bir soyledigi fikra gibi...
Ben bizimkilerin bebekliginden beri soyledikleri komik seyleri bir deftere yaziyoum. Ara ara okuyup guluyoruz. Sen de yaz, ilerde gosterirsin. Gerci blogun var oradan okur.

ayşegül dedi ki...

ben bu çocuğa çok gülüyorum yahu :) cidden fıkra gibi hangi birini söyleyeyim hepsi komedi.
sinirli zamanlarda girip girip okumak gerek :)

Nihal M. dedi ki...

fıkra mı :)) ben daha ayıp olanlarını yazamadım utandım ... gidişat çok fena tam sokak ağzı oldu çıktı son günlerde ...

birdamlacıkyağmur dedi ki...

ailecek çok tatlı diyaloglar
stand-up ailesi :))

annesininmimosu dedi ki...

heheheh çok güldüm canım.
gerçekten fıkra gibi.çocukların yanında da artık bişey konuşamayacağız.aman dikkat diyorum ben...
yiğit babasına geçen uyuz esat dedi:))))
anlamaz inşallah diye dua ettim.ne uyuzmu dedi eşim.üstünde durmadı da yıttık..ben tövbelyim:))
öptüm çokundan

Unknown dedi ki...

okurken çok neşeli ama insan afallıyo karşısında micik bi organizmadan duyunca bunları :) kolay gelsin bize...

Nihal M. dedi ki...

evet kızlar çok fena oldu çok ...Şu aralar hepten koptuk :))
teşekkürler güzel yorumlarınız için..

Deli Anne dedi ki...

Kızdırmasınlar Uras'cığımı öyle yalan yanlış boyamalarla.. yalnız büyükanneyi tarumar etmiş, acıdım kadıncağıza:)

Nihal M. dedi ki...

sorma deli annem kadıncağız bir de utangaç o öğretti sanacağız diye üzülüyo:)))
:)))

sanberk dedi ki...

heheheh yaşasın bu çocuk:)bunun için bu kadar seviyorum işte:)

neselihaller dedi ki...

ay gözümden yaş geldi gülerken...çok şükür bizim oğlan geçirdi o dönemi..ama yine de nasıl atlattığımızı okumak istersen http://neselihaller.blogspot.com/2010/11/pipi-muhabbeti.html adresine beklerim

Sevgiler

Nihal M. dedi ki...

fikriyecim :))
neşelihaller izlemedeyiz sizinkide çok komikmiş hakkaten sevgiler bizden de...

yaruze... dedi ki...

Akıllı Uras'ı öperim annesi...Maşallah

Nihal M. dedi ki...

teşekkürler yaruze bizdende selamlar bolca sizlere...