yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

3 Şubat 2011 Perşembe

konusuz...





2011 Avrupa Artistik Patinaj Şampiyonası gala programını denk geldim haftasonu tv de...
Eskiden ne çok izlerdim içim geçiyor eskileri özlüyorum ...




  Uras   uzunca bir süre izliyor hayretler içinde ;

'' düşmez mi anne? düşürmez mi anne munu?''

''Bu buz dansı yarışması tatlım düşürmemeye çalışıyor  düşürmezse güzel dans ederlerse kazanıyorlar...''

aradan zaman geçer anne mutfakta;
 Uras koşarak gelir;

'' bi baktım anne düşürmemiş   hiç düşümemiş  kazanmış '' 

:)))




Sonra babamızın sevdiği  snooker var gene tvde başka bir gün...
  (Günün hangi saati olursa olsun mutlaka bir kanalda bulup saatlerce seyredebildiği...)
  

Uras'ı  gene tvye bakarken buluyorum bas bas da bağırıyor;

  ''mavi topu sokkkk maviyiiii  ''

 çocuk bile isyan etti sonunda ...





Evgeni Plushenko
Yükleyen sayit. - En yeni ve en heyecanlı spor videolarını keşfedin.


  
     Bende bu oğlancığın  hastasıydım..
     Sözlük de dediği gibi;  yok bööööle bişiiii...


   Bloğa Uras 2,5 yaşında yazmaya geldim ... videolarını seyrediyorum... birkaç saattimi aldı geceden...
 Uras da  başka geceye kaldı...




1 yorum:

didem dedi ki...

Uras'in yorumlarina hayranim. Dusurmemis kazanmis! Bu kadar basit. Her konuda bir fikri var. Akilli cocuk.