yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

12 Ekim 2010 Salı

Ordan burdan part 3



Bu arada sabah işe ditme anneler çok canımı sıkıyor adaptasyonum bozuluyor işte...Arayıp ablayıda üzmek istemiyorum...???(Ama bugün eve ben gelipde bakıcımız giderken ditme büyükanne diye zırlayan Urası görüncede keyfim yerine geldi resmen)



Büyükannemiz bize gelmeyeli başlayalı evde işler çok çabuk bitiyor evi derli toplu bıraktığından...


yaz boyu ara verdiğim pazartesileri temizliğe ablanın gelmeside etkili oldu ...kaosdan uzak kalmaya daha derli toplu yaşamaya özen gösteriyoruz ...Eşimide eğitmeye başladım...Salon senin işin (sadece oyuncak toplaması)mutfak benim...Herkes yediğini kaldırsın... :)))



İnterneti daha az kullanıyoruz zaten bilgisayar odası soğuk olur kışları pek yanaşmayız eşimde bende...






Kitap okumalarım iyice rayına oturdu...Birde arada bir iki film seyredebilsem...



Herşey keyifli şu aralar sırrını çözdüm elbette İZMİR İZMİR İZMİR...Ayda bir de olsa gidilsin gelinsin...






Saliham dedi ki neden Orda daha çok insanla tanışmıyorsun?Buralarda yok ben gibi insanlar diye düşünüyorsan yanılıyorsun çünkü sen ordasın sen ordaysan senin gibilerde ordadır mutlaka...






Salihama dedim ki; Olabilir ama vaktim yok aramaya...Üç yıllık kalkınma programıma sıkıştıramam sonrasında zaten Uras sayesinde çokcası girecek hayatıma... Şimdilerde eve cağır kek pişir çay servisi yaparken ayağıma dolansın yavru sırf ona arkadaş buluyorum derken onun zamanını çalıyorum benden... Hani olsa apartmanda amenna çal kapıyı geç git... Elimizdekilerle idare edeceğiz bu kışda...(şevval özlem sıla )





Saliham dedi ki neyi istiyorsan onu hayal et sana gelecektir hani senin felsefendi bu neden zırlıyorsun?






Salihama dedim ki haklısın negatifliği kendim çağırıyorum hayatıma çünkü kendim gibi anca kendimle konuşabiliyorum şu aralar yüzyüze bak sık görüştük keyfim yerine geldi...hayallerimde...Geçen hafta ne güzeldi mesela...


   Sonra bak bugün bir arkadaşın aslında müzik öğretmeni olduğunu öğrendim Uras isterse keman öğretirmiş ona 4 yaş sonrasında...Hem bide demez mi bas gitarda bilirim diye sormaya utandım banada ders versen ???40 ından sonrada basist olurmuşum ben ... Eyvallah...


Dur dur dur herşey çok daha eğlenceli olacak... Hem ben ne zamandır ençok güldüğüm filmleri seyretmedim ...  Big Lebowski patlar yada  Woody Allen  yakışır geceye... At bi tane dvdye bak keyfine...

3 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

kışın sizi daha az göreceğiz anlaşıldı... sen arada böyle özet yaz bize :)

Nihal M. dedi ki...

yok yok nihancım işyerinde sıkıntıdan bolca gelirim buralara...
açığı kapatırız :)))
öpüyorum...

sanberk dedi ki...

canım ben bu postanı kaçırmışım.İlk önce arabayla dopdolu sepeti gözümden kaçmadı.Düşündüm de size gelmek lazım şöyle sanberki bırakıp bolca oynasın yavrucuk:))))))

Canım arkadaş konusunda galiba yaş ilerledikçe insan daha zor arkadaş buluyor.sanberk olmasaydı belki hiiç arkadış olmazdı şuan.