yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

27 Ekim 2010 Çarşamba

beşmilyononbeşyüz...Amerikalı...Godfather...




   Legolarımız sürekli  evin her köşesinde yığılı vaziyette yada dağınık şekillerde...Şapkalı kurbağalı bir sepeti var ama Uras artık onun içinede saklandığı için ve Uras legolarını toplattırmadığı için günde beşmilyononbeşyüz kere ayağımıza batıyorlar...





 Beşmilyononbeşyüz kerede bu biçerdöver kitabına bakıyoruz biz...
    BİÇERDÖVER OT BİÇER ...diyede şarkımız var ...

Büyükannenle nasıl geçti gününüz sorusunu daha sormadan atlıyor hemen ...

    Büyütannem benimle çot düzel oynuyor ve çot çot konuşuyor..
ha tamam oldu...
  Neler yediniz bakalım sorusunu sormadanda ;
   Sütümü içmedim men, çoyba içtim, makayna yidim, bonibon sevmem men :)))...
   ha tamam oda oldu...

Neler oynadınız için hemen hoplamaya gidiliyor yada traktör sürmeye...
   Ama daha sormadım ben soruyu :(((




Bu alakasız tişörtte eşimin eve son getirdiği...Amerikalı misyonerler anadolu daki incilde adı geçen yerlere bisiklet turu düzenlemişler...Ve bizim buralarda sanırım pamukkaleye geçerken kaza yapmışlar 50 küsür yaşlarında bir beyde eşimin hastası olmuş ona bu tişörtünü bırakmış...(5o küsürumda ben merdiven çıkabildiğime şükreder vaziyette olurum) ...
   Bide ayrılırken garip bir soru sormuş eşi adamın( evet adamın eşide varmış bisiklette) hatta bana benzetmiş bi on soru yazılı kağıtla gelince kadıncağız
   sen gibi not alıyor herşeyi dedi...(kadın heryerde aynı bunak demek ki)
   rehber demiş ki ayrılırken beş on sigara alın hemşire doktor sekreter herkese dağıtın işleriniz çabuk hallolur???
  Nasıl yani???
  Yok öle bişey demiş eşim ...
  Bide bana selam söylemişler orası uydurmadır yok artık...




Piramit ve ağaçlarımız...

Haldun İstanbulda...Bişey istermisin diye arayıp hava atıyor her seferinde... delleniyorum...




Oğlana ısrarla baba filmini seyrettirdik dün gece tvde denk gelmiş babamız bende çok sevdiğimden kapattıramadım ...Mecbur oda seyretti noluyooo bunlara bu ne filmi böle kendilerinden geçmişler vaziyette oyalandı kuzucuk...Bide bu tarz yeni bi dizi başlayacak sanırım reklamını görmüştüm...Mafya sicilya...
Oğlan büyünce Al Pacino olsun dedik uyuduk...

7 yorum:

Nehirineylemleri dedi ki...

:)))) Ay çok tatlısınız siz. Büyütannesiyle gününü ne güzel anlatıyo:)

ayşegül dedi ki...

bencede çoook tatlısınız :))
hele o biçerdöver hastasına hastayım ben :)
gotfather kabusum benim,ilk evlendiğimizde film afişini duvara asmak istemiştide benimki :(

sanberk dedi ki...

ah mayacım yaşa sen be canım:)Hep güldürüyorsun sen beni:)))))))))
UrAS DA HEP BÖYLE TATALI KONUŞUYOR.hASTAYIM BU ÇOCUĞA:)AH HADİ BAHAR GELSİNDE TATLI KONUŞMALARI BİZ DE DUYALIM:)

ayşe arslan dedi ki...

şu dağınık legolardan bizdede var.ayağa batınca ne fena acıyorda duvarda kendini buluveriyor ben tarafından..
biçerdövere hayranlığına bayılıyorum urasın.
bizdede trene bir hayranlık ver böyle..iyi oluyor bazen.yapmak istemediğini yaptırmada:))
büyükanneyle oynamaları,günlerini dolu geçirmeleri çok hoşuma gidiyor nihalcim.bakıcı konusunda şanslısın.uras çok eğleniyor orda:))
benim eşimde ne zamandır baba filmini seyredelim tekrar diyorda zaman bulamıyoruz.aklıma getirdin bu akşam seyredelim biz
sevgiler
öpüyorum sizii

Nihal Maya dedi ki...

teşekkürler kızlar... garip duygudurumlarını yazıverdim ...
ayşegül neden kabusun yaaaa çok güzel o film... bende de afişi asılı :)))
uras çok fena fikriyecim hiç susmuyo genelde biz susuyoruz...hele anlatamayınca çıldırıyor:))
ayşegül bugün bakıcı zam istedi iyimi:))) pişti oldu... napcaz artırcaz artık bizde:(((

sanberk dedi ki...

Mayacım zam istemesi çok normal.Hayat daha pahalı oldu.Bide yaramaza bakarsak hakkediyordur yaaa:))))))))))açıkçası kendi çocuğum için deyim mecbur olmasaydım ara sıra kaçardım:)

Utku'nun annesi dedi ki...

Resmi görünce bizim evinde sizinkinden kalır yanı yok valla oyuncaklar her yerde bizimde.Sağlık olsun boşver önemli değil
sevgiler