yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

12 Ekim 2010 Salı

izmir part 2



Hastaydık yoğunduk şöyleydi böyleydi derken kış geldi gibi buralara...



Ayazlar başlamadan, İzmir yaptık tekrardan...Geçen gidişimiz duyulmuş Sevcanablam (amcakızı)kıyametleri koparmıştı onlara uğramadık diye...Bu sefer sadece onlara uğrayıp Gecesine de Kumru yla İlhan İrem konserine geçecektik.Sevcanablam hem Kumrunun kızı Nergise hem DEE Uras a bakacaktı (nasıl bakacaksaaaa!!!)

 Salihamı görmeden dönmekde olmaz...

Planlar değişti bir bir...






Önce eşim çıktı arkadaşlarıyla buluşmaya, elbet geç kaldı dönmekte Uras uyumaya direndi saat olmuş 500...Ben çıktım bu sefer bide izmir trafiği...Salihamla buluşup İzmir keyfi yaparken Zırrr bir telefon Uras anne çabutttt dellll anne deeellll vır vır vır...






Anladım ki değil sevcanablam eşim bile bakamayacak bu sefer Urasa...






Konseri iptal edip eve döndüm elbette...










Nergisle oynadık gece boyu... İlk kez saat 1200 lere kaydı uyku ardından da bir saat uyku bir saat ayakta sallan aralarda sevcanablamla muhabbet sabah ettik...

 
Güzeldi özlemiştim İzmirde ikinci evimdi öz ablamdan daha yakındık birbirimize...

Konser güzelmiş vesselam... Kumru benim yerime de eğlenmiş...Nergis de çok uslu bir çocuk Uras yanında nasıl şımarık durdu anlatamam...Bide sevmedi Nergisi...Usluya o bakımdan :))







Güzel kitaplar aldık gene bir ara toparlayıp yazmalı . Odtu kitaplarını ne






D &R da nede Kıbrıs şehitlerindeki kitapçılarda bulamadım. netten sipariş vereceğim gibi...






Hele bir kirpi ile kestane kitabı varki aşık oldu resmen Uras bey...



Ama birde burun kitabı var ki kabusu oldu resmen çizimlerden dolayı sanırım anne buyun titabını şevvale ver ben sevmedim torktum men deyip duruyor kaldırdım hemen :)))


Bugün kapımızı çalan Ardaya şutladık hemen kitabı kendi verdi hatta :)))

Hiç yorum yok: