yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

27 Mayıs 2010 Perşembe

Uras'ın ilk çizimleri...

Uras bişiler bişiler çiziyordu durmadan.ben pek dikkat etmemişim. haftasonu misafirlerin yanında aldı geldi kalemlerini defterini. onlara gösteriyor napsın öle karalıyor dememe kalmadı ne yapıyorsun deiklerinde yooolll dedi. dumur oldu kaldım. sonra bir iki dikkat edeyim dedim hakkaten uzun uzun yollar yapıyor bu da bunlardan biri hemde mor yoll nasıl mor yol oluyorsa artık :)))



başkada ne yapıyor derseniz böle böle yağmur yapıyor çiseleme tarzında. nasıl ayırt ediyorlar hiç kafam basmıyor böyle şeylere???
birde cami yaptım deyince dondum kaldım. bunu çizmeden önceki uzun çekimlerim var ama ekleyebilirmiyim bilmiyorum ama şöle bi durdurup bakarsanız aynı benim çizdiğim camilere benzetmiş hadi yanlardaki iki minaresi ortadaki kubbesi kolayda tepesine aydede nerden aklına geldi yaptı hele kapısı penceresi...

bu arada ben normal güncellenmiş kayıt yaparken video ekleyemiyorum ayarları eski düzene getirince ekleyebiliyorum zati bu blog işi beni aştı gibi bişi. resimlerin altına yazıda yazamıyorum ne foto eklesem tepeye çıkıyor alla allaa yardım menülerinde bişi bulamıyorum... düz yazıp geçiyorum artık...

4 yorum:

Feride dedi ki...

walla maaşallah subhanallah diyecek söz bulamıyorum .. merve kalemi ağzına ve kulağına sokmadı eline aldı çizik attı yuppii modundayken kötü oldu bu görüntüler .. katedecek çok yolumuz var ..
e bu uras a da yetişilmiyo ki anacım .. hem güzel hem tatlı hem şirin hem akıllı hem esmer .. tam tipimiz taamm :))) sanberk duruyu uras merve yi alsın gitsin yabancıya gitmeyelim bari ..hahahahaaaa...

ayşegül dedi ki...

maşallah urasa kocaman,feridenin söylediği bütün sıfatları bende tekrarlıyorum :)
öpüyorum herzamanki gibi düğme burnundan :)

mayacım resimleri tutup istediğin yere sürükleyebilirsin canım.

sanberk dedi ki...

Ah ben buu nasuıl kaçırmışım :))) KOCAMAN AFERRİB Urasa:) vallahi annesi siz bizim aktivite haftalarımza katılmasanız da olur.En iyisi siz seneyi bekleyin :) Biz o zamn size yetişiriz anca.EEEEEEEE tabiki o zamana kadar Urasa kalem vermesen tabi:)
Canım Urasın mesleği şimdiden belli.Legolarla camiler,arabalar yapıyor,çok güzel çizimleri yapıyor :)bu yönünü geliştirmesini yardımcı olu.Bkarsın Sanberk büyüdüğünde Uras mimardan bir evde oturcak:).Biraz şaka ama gerçek olabilir :)

sanberk dedi ki...

KOCAMAN AFFERİN DEMEK İSTEDİM :)))))