yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ritm, müzik Ve Uras...

Yoğun ve yorgun pazartesi eve dönüşünde UrasIn bakıcımızla balkonda bizi beklerkenki halini görünce yorgunlukta neymiş deyip başladık müzik yapmaya...
-baba şarkı aç!!!
-diğilll(eli hayır yapıyor)
- tamam oğlum...
çok sevdiği bir şarkısı var Urasın çok komik ne anlattığını bilmediğim( sanırım sevgilisine gitmek isteyipte annesinin izin vermediği durumlar imkansız aşk modu vs vs)helekide bir video klibi varda onu eklemeyi beceremedim... neyse bir kere dinlemek yetmiyor annesi gibi taktığı şarkıları üst üste defalarca dinleyebiliyor.bidaha diyor bidaha :)))



eviiii gelindi. Bugün Müzik yapalım Urasım...Ebettttt...
Ne kadar müzik aleti varsa salona dizildi. Hepsiyle tek tek ritm çalışıldı şarkı söylendi(annesinin berbat sesine eşlik edildi) Dans edildi ençokda...
Her müzikte ayrı bir figürü var Urasın. Olaya o kadar kaptırmamış olmasaydım videoya çekebilirdim belki başka bir konserde artık...
2 ay evvel bateri almıştım. eve gelince bi açtım baktım bozuk yanlardaki ziller takılmıyor paketleyip geri götürecekken Uras durumu çakmış paketi açtırmıştı.Yukardaki videoda o günden. Uras kırk yıllık baterist gibi tabureye oturup bagetleri eline alıp aynen böyle çalmaya başlamıştı bide yanlarda bişey varmış gibi davranması ayaklarınıda vurması nasıl yani durumları yaratıp bateriyi götürememiştik...(meğerse bir hafta sonra eve geldğimde baterinin sağlam olduğunu bizim montajını beceremediğimizi temizliğe gelen ablanın bir hamlede işi bitirdiğini görmüştüm)nasılda tombikmiş o zamanlar bi ah ettim içimden şimdi:(((
piyanomuz var, flütümüz var, tefimiz var gitarımız var... orkestra tamam:))) çaldık söyledik oynadık...
ençok müzisyen olmasını istiyorum oğlumun spor yapması da ikinci arzum.dr olsun avukat olsunlarla işim yok henüz...bilmem Mervemiz beğenirmi rockstar:)))
tvkolik bir babamız olmasa müzik işi daha derli toplu dururdu belki...o uyanmadan bir iki müzik açıldığında uyanır uyanmaz kanal değişince pek bi müzik kulağı gelişmeyecek gibi Uras da...
Fazlasıyla rock seviyoruz ...Şu acı olaylar olmasaydı şimdiye valizi toplayıp (sonisphere festival) inönü stadının yolunu tutmuşlardı babaoğul rammstein dinlemek uğruna...

5 yorum:

sanberk dedi ki...

ay canım bu şarkıyı Sanberk de çokçok seviyor:) Aslında ben de çok severim.Çoktan dinlememiştik iyi hatırlattı bize.ayrıca insanın moralini çok iyi düzeltebilir bu şarkı:)
canım Urasın müzik kullağı gelişmeyeceğinden şüpheleniyorsun ama öyle düşünme.Beni hayatımda müzik yeri çok az olurdu her zaman:)övmek gibi olcak ama şuan müzik kulağım yok diyemem hatta iyi sayılır.Bir şarkı bir kez duyduktan sonra aylar sonra müziğini hatırlarım.Ve sevdiğim müzik kaliteli bir müziktir.Mesela mocart gibi çocukluğumda hiç duymadığım bir müzik dalı fakat şimdi hayatımdan çıkmaz oldu:)
Hele de Sen de müzie düşkün isen emeinimki Uras'ın müziğe karşı ilgisi azılmaz ve ilgisi gelişecektir.

ayşegül dedi ki...

aa ben bu postu yeni görüyorum,benim sayfamda çıkmadımıki allah allah neyysee.

öncelikle çok güzel bi parça fikriyenin dediği gibi keyiflendiriyor adamı :)

urasın videosunuda bekliyorum en kısa zamanda,eminim çok güzel şeyler çıkartıyordur küçük adam.müzik kulağı biraz doğuştan gelen bişey sanırım tabi çok dinlemeklede alakası var ama uras bişey kaçırmış değil kesinlikle yeterki ilgisi ve yeteneği olsun.batari çalarkenki halini gözümde canlandırdım ve yetenekli olduğuna kanaat getirdim :)

bizimde org,ksilofon,bide şu notalara basıp üfleyerek ses çıkaran bi alet varya unuttum adını :) işte ondan var müzik aleti nanıma :) ama hiç hepsini birden çalmak gelmemişti aklıma iyi fikir verdin.

Nihal M. dedi ki...

fikriyecim şarkıyı beğenmenize çok sevindim...müzik konusunda çok becereiksizim hatta tüm sanat dallarında...dinleyiiciyim o kadar. umarım dediğin gibi olur Uras bişeyler üretir sever...
İlk yeğende hep otomatik olarak kendim sevdiğimden hep müzikli oyuncaklar daha doğrusu gene müizk aletleri almıştım. eniştem hep derdiki ''nihal bi doğur ben size tüm orkestra setini alıp götürcem.'' kafasını şişirmişiz bilmeden. bide bu yönünden bakmak lazım tangur tungur:))))
videoyu ekleyebildim sonunda ayşegülcüm ama yeni kayıt açmam gerekti eskinin üstünde beceremedim bu seferde.açıklamalar burda kaldı. neyse ekleyebildiğime şükretmek lazım.

Feride dedi ki...

cnm bu şarkyı biliyorum bir ara bayağı gösteriliyodu .. uras ın bunu sevmesi bile bir ritm anlayışının getirisi bence ..ilerde rock star olmaması için sebep göremiyorum ..

merve nin annesi 18 lerinde bon jovi hayranıydı 24 saat alllwaayyysss derdi hasılı sorun olacağını sanmıyorum ;) tüm bunları kreft - fatma ve oğlu yusuf duymazsa iyi olur tabii :))))

Nihal M. dedi ki...

ya bi ben bilmiyomuşum bu şarkıyı:((( babamız bulmuş getirmiş çekmiş cdye arabada dinliyorduk...
vay vay vay bonjovi ha :))) bende çooook severim ne güzel adamdır:)))
kreft duymasın bencede...zaten yusuf çok fena tatlı bizim aksi urasla kıyaslanmaz bile...