yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

12 Aralık 2011 Pazartesi

ordan burdan şurdan...



   Baba bugün neler yaptık biliyormusun? Parka gittik parktan dönerken benim parkta bulduğum PİRE TORBASINA kıskacımla bir sürü taş ,bir sürü yaprakkkk, bir sürüde ağaç kabuğu  topladım...
  Pire torbası ne oğlum?
  Anneeeeee parkta bulduğum torbabın adı neydi?
  Kese kağıdııı ...
  Pire torbası neydiii anneeeeee?
  Bugün okuduğumuz kitaptaki köpeğin adı...



    
      Legolarından  dört tane buğday tohum ekicisi yapmış( üç tohum eken borusu var birinden buğday birinden nohut birinden de ne alakaysa patlıcan ekiyor)

     Annecim birisini sana birisini kendime birisini de babama yaptım 4. süde dedemin...
    Hangi dedenin tatlım?
    Genç olan dedemin...
     Hangisi genç senin dedelerinden?
      Hani var ya evinde babamın oyuncak arabaları olan işte o dedemin?
     Ha anladım babanın babası olan dedenin...
    Evet o dedemin...

   Çocuğun kafası karışık kayınbabama yeni düğün yaptık ...
 (tarihe not düşülsün 26 kasım 2011 ciciannemiz ve cicimi cici bir kızkardeşimiz var... )       





     Parkta bir arkadaşıyla oynuyor ilk kez tanıştığı babaannesiyle gelmiş çocuk hiç babaanne dedi mi bilmiyorum ben duymadım biz oturduk onlar oynadı eve gelince uykuya yatmadan park masalında ben hep parka büyükannesiyle gelen Arda diye anlattım. Hiç düzeltmedi .Onunda annesi babası çalışıyor parka büyükannesi getirmiş sen de büyükannenle gidiyorsun diye...Hani kendimede ordan birşeyler çıkartacağım yada babaannen öldü vs vs durumlarına uzatmak istemedim.
  Eve babası gelince Ardayı anlatıyor ...
   Arda diye bir çocukla tanıştım park ta onunla oynadık onunda annesi babası çalışıyormuş.
   Kimle gelmiş peki parka büyükannesiyle mi?
   Hayır babaannesiyle...???
  (bana dönüp bir bakışı var ki sanki herşeyi biliyormuş gibi tırstım)
                                

    
     Annecim bak sana DENİZ yaptım burası senin denizin sen burda yüz tamam mı ? Sen denizi çok seviyorsun ya işte ondan yaptım ben bunu.( kurşunkalemle çizilmiş zigzaglar )
    Teşekkür ederim tatlım  çok mutlu oldum...

    (DENİZ görmek  istiyorummmmm ben diye bıdbıdlayıp durduğum  afakanların bastığı günün ertesi )

   DENİZ  GÖRDÜM GELDİM...


     

2 yorum:

didem dedi ki...

Denizini goremedik ama olsun. O minik ellerden ne ciksa guzeldir.

*mehtap dedi ki...

mutlu ve güzel bir yıl diliyorum..