yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

1 Aralık 2010 Çarşamba

URAS derlemeleri...




   Annenin ne yönde bir zekası var tartışılır heleki bu bunak döneminde ama kesin bişey güzel sanatlara ilgisinin iyi bir sinemasever olmanın ötesine geçememesidir...Resim ilkokuldan beri hep en kötü...
  Uras da başlamışken '' anne bana ninazor yapaymısın '' demelere ...
  ÇÖZÜM: Yardımcı kitap...




   Bir iki oturdular başına anne alık alık bakarken nasıl yapacağım ben bunları diye Uras sıkıldı kalktı...
   ÇÖZÜM :Zuhal teyze Şevval ikilisi...

Bakın neler neler yapmışlar bugün Anne görünce afalladı hele de elinden hiç düşürmeyince Uras 'ı kurbağasını..



Henüz makas tutamıyor Uras ; iki eliyle var gücüyle makası ağzına kadar açıp kesmeye çalışıyor çok açılınca daha büyük keseceğini düşünüyor...

   Yapamadığı zorlandığı durumlarda mızıkçılıkları artınca '' yapamıyoyum men'' deyip zırlamalara başlayınca ve yardım isteklerini de kesin ve net bir dille geri çevirince;




ÇÖZÜM:SPARTAKÜS  :))
  Bir iki denk geldiğim bir tv dizisi...(Uras şu aralar tvde sadece orman kavşağı diye bir çizgi filme takılıyor )Spartaküs diye çağırılınca  garip dans ve hareketlerle takla ataraktan gelen bir kurtarıcı...
   Annecim tamam ben yardım etmiyeyim o zaman spartaküsü çağıralım hadi çağır bakalım...
    SPAYTAKÜSSS   ))))
  Anne  garip dans hareketleriyle zıplayaraktan gelir ve yardım eder...Artık zırlamalar kendini yapamıyoyum diye yere atmalar bitmiştir...




Aralık mı geldi??? Yok biz daha hala yaş kuru demeden kum eşeliyoruz...
Abla boşuna demiyor...Cuma çocuğu sağlam teslim ediyorum pazartesi hasta alıyorum diye :(((

ÇÖZÜM : Şurubundan içiriver abla  :(((


9 yorum:

sanberk dedi ki...

Teyzeye ve Şevalee kocaman alkışlar:)ellene sağlık ne güzel şeyler yapmışlar.
Kitabınız da güzel.
bu yapamadıkça zırlmaları biz dede var onun için vereceğim işer becerine fazla zorlmayacak şeyleri veriyorum.Yoksa duurm çok sinir bozucudur.Yardım etme konusunda bazı kitaplarla çözmüştük biz.Siz de de çizgi film işe yaramış:)
Tek değilsiniz biz de hala kuma oynuuyoruz kum mu dedim çamurda:(((((((ve vazgeçmeyeceğiz:(

Adsız dedi ki...

dert etme kreşe başlayınca vücudu bağışıklık kazanıp bir süre sonra hastalanmayacak.

anne kaleminden dedi ki...

ne de güzel şeyler yapmışlar böyle :)) bizimkilerde de diego var. onu yardıma çağırıyolar :) biri imdaat yardım diye bağırıyo, koş diego koş diyolar sonra diğeri onu kurtarmaya gidiyo :))) biz kum oyuncaklarını kaldıralı epey oldu ama sıcaktır sizin oralar daha...

ayşe arslan dedi ki...

yiğitte makas tutamıyor henüz.versek yapacak ama alamadım hala çocuk makası ben:((
en üstteki hayvanları çok sevdim.kurbağayı bende isterim yapmak.duvarlarımızı süslerdi ne güzel.kitapta çok güzel. neler yapardık neler..ben bir bakayım ona d&r da..
daha demin kum oynamadan geldik..kilodunun içinde bile kum vardı..hasta etmesem bende bebeyi bari...
öpüyorum sizi

Buse dedi ki...

Bu teyze ve abladan keşke bizde de olsaydı demek geldi içimden Mayacım.

Nihal M. dedi ki...

teyzeye ve şevvale bende teşekkür ettim çok... onlarla oturuyor başına boyuyor süslüyor bizimki...bugün bende bir tane gergedan yaptım ...ehhh hallice güzel oldu...
teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için çokca...

Berceste dedi ki...

Yukarida gorulen eserler gayet guzel. Yapanlarin eline, oynayanin da vucuduna saglik :)

Deli Anne dedi ki...

ahaha cuma sağlam teslim ediyor p.tesi hasta alıyor ha.. kopmuşum burda.. dikkat ediniz siz de efenim:)

Nihal M. dedi ki...

berceste bende yeni yeni bişiler yapmaya çabalıyorum henüz fotoğraflanacak kadar güzel diil...
deli annem bu sefer cumadan geldi hastalık cuma günü ben bakmıştım da :)))