yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Didim...



''ben yüscem anne, içini gitcemmm, oooodaaa yüscemmm, buyası düzel diil, oyasıııı düzelll''


haftasonu tatili iki günlük didim macerası  böyle başladı kendimizi deniz kıyısına ataraktan...






''makaynayla yüscem ben, makaynamı detiydimmm, o benim makaynam, yinmezzzz'
                               Makarnasıyla yapışık gezdi...hem denizde hem plajda...






''iyem delsin buyda oynasın, ben iyemle oynuycam...''

İrem' le bol bol oynadılar...




''anne tavanozun içinde bişi vay, tum vay tum, tum doydurdum...''





''şöööleee deldi denissss şöleeee dözüme deldi denizzzz...''

kum, deniz, güneş tadını çıkardı...tozunu attırdı ortalığın...







''çot susadım, şişidennn iççemm, hepsini bitiycemmmm''

kana kana su içti durdu başka şeye ne hacet aman bişey yerde rejimi bozulur, hem kim demiş deniz acıktırır susatır susatır..








''denisiiii çotttttt sevdimmmmmmm...''





''denisde yüscem bennn eviiii ditmicemmm yüscemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm'''


zırıltılarıyla geri dönüldü...

Bugün bakıcıdan alırken gezmeye gitcez hadi çabuk çıkalım dediğimde ''denise mi gitcez'' diye sordu...


4 yorum:

ayşegül dedi ki...

harika resimler canım,urasın dillerini yerim ben tumunu doldurmuş,makaynasıyla yüsmüş tostos :)
çok eğlenmiş belli denizide sevmiş ne güzel daha ne olsun.

fikriyeyede yazmışsın bencede gayet tombik görünüyo fotolardan,ısırdım totodan :)

ayşe arslan dedi ki...

bandanalarını yesinler senin,cixx şey
canım yaa maşallah çok tatlı,ne güzel tatil onun eğlenmesinden daha güzel ne olabalirki zaten,ne güzel konuşmalar ayrıca,ne mest oluyorsundur sen şimdi,ben bile yiğitin hergün gelişen kelime haznesine bakınca ve yerli yerinde bu bildikleri kelimeleri söyleyince içim kaynıyo,:))
ne güzel resimler,oranın denizide zaten çocuklara göre,sığ,kumlu..
sevgiler,öpücükler

Feride dedi ki...

hehe dillerini sevsinler.. pek bilmiş pek dilli maaşallah .. iyiden iyiye konuşmaya başladılar değilmi ..kıskandık ama sizi .. hafta sonları deniz safanızı .. bizim için de yüzün bolca emi.. mucuxx..

bahriye-krm dedi ki...

deniz yaramış urasa...pek bi tatlı,yakışıklı olmuşşşşşşşş...bandanasına bayıldım,çok yakışmış...maşallah urasıma...
yüzsün tabi annesi,bol bol girsin denize...ne güzel hiç korkmuyor,tadını çıkarsın...öpüyorum tatlı urası...