yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

29 Ağustos 2010 Pazar

amannnn Öslemmm ablaaa...



 


       varsa yoksa Öslemmm ablaaa...
       Karşı komşumun kızı...
       Bebekliğinden beri  en sevdiği insanlardan biri en iyi anlaştıklarından... deli oluyor...
       -Anne öslem abla uyanmışmı bakalım mı?
       - anne ses geldi öslem abla uyanmış...
       - Delikten bakalım öslem abla uyanmış mı?
İlk yılımızda ben evdeyken Gel Özlem git Özlem şeklindeydi...o zamanlar  sabahçıydı...Hatta 6. aydaydık ben pimpirik anne Urası henüz hiç oturtmamışken birgün Özlem
      aaaa Nihal teyze bu oturuyor kendi kalktı oturdu dedi???
      Şimdi hep der ilk ben oturttum seni diye Urasa...
Bu kış öğlenciydi... Çok geç geliyordu eve ama genede görmeden girmezdi kendi evlerine...
     Öylede güzel oynatırki... Kız çocuklarının anaçlığı işte...
     Kayınvalidem hergün arardı ;
 Aman kızım Özleme sakın kucaklatma , düşürüverir kayıverir elinden vs vs...
 Özlemcim annem varken hiç kucaklama tamam mı?
 Tamam Nihal teyze...


   Bir sürü güzel planı vardı hep Urasla ilgili... büyüyünce şunu yaparız bunu yaparız hergün parka gideriz, şunu oynarız...
  Bir bir oynuyorlar şimdi, parka giderken dışarı çıkarken hep en büyük yardımcım...ve en ufak ayrıntıları düşünüyor benim yerime...bir sürü yeni kelime oyun öğreniyor ondan...
   Haftasonları  gün başlıyor Öslem abla uyanmışmılarla, Öslem ablayla hoppa masalı anlat annelerle bitiyor gece...
  Buralarda şişme plastik hoplama parkları var kaydıraklı felan...Özlemle geçen sene hep ordaydık... Bu bahar şevvalle beraber gittiğimizde çok korkmuştu uras bende oralı olmamıştım...
 Özlemin içine dert olmuş...
   Nihal teyze bence kalabalıktan korktu bence önce dışardan seyrettirelim bak bu sefer sevecek vs vs diye diye Cuma günüde tuttuk parkın yolunu...
    Dediği gibi oldu... Zıppp zıppp zıppp inmedi pistten bi taklalar bi çeşit çeşit hareketler bi şarkılar bi oynamalar aman zor çıkardık kopardık geldik...








   O bir oldu iki gündürde soluğu orda alıyoruz...
   Özlem ablanın annesi kim?
   Çiğdem teyze
    Babası kim?
   Yaramaz amca(ramazan)
    Ramazan amcasını görür görmez sokakta görse bile
   - Yaramaz amca öslem ablayla hoplama parkına didebilirmiyiz?
izin alırken bi deyişi var  hani izin vermezsen şuracıkta basarım ağlamayı der gibi :)))
     Şimdilerde ise bi ramazan amca deyişi var
yaramazan amca ( yaaaaa ramazan der gibi)
   
   Meğer yaramazlık kelimesiide özlem ablasından öğrenmiş...
     ben yaramazlık yapcam, ben yaramazlık yapıyom,gelip gidip dürtüyo dedesini yaramaz oldum ben :))))))))
    zaten yaramazdın yeni bişi değil ki bu ama sen yeni öğrendin :))))

şaşkın ördek yavrusu...

    buda en sevdiği anime kısa film...

    Neler yazacaktım, Öslemle geldi geçti yazı...
       dur yeni bi başlık açayım  hazır vakit bulmuşken...



   
 



                      

5 yorum:

ayşe arslan dedi ki...

aç tabii,zevkle okuyorum,,
canım urasın konuşması ne kadar ileri maşallah,,
yiğit tek tek kelimeleri bile yeni çıkarıyor valla,
özlem ablanız çok güzel,size ne güzel yardımcı,urasa arkadaş..keşke bizimde olsaydı bir özlem ablamız...

Nihal Maya dedi ki...

teyzesi işine gelince öyle bir konuşurki sorma...
mesela anne buyaya kaka dapabiliymiyim diye soruyor ama nereye mutfağın ortasına sırf gıcık olalım diye :)))))))
eski fotoğrafalara dağılmaaydım gelecekti ikinci yazı dur bakim bi toparlanayım...

Feride dedi ki...

ne şanslısın seeennn ... ahhh ahhh bize de lazım öslem nerden bulsak :((

cnm resimler neresi hakikaten köy buralar.. karadeniz gibi evler seyrek sanki .. ?

bir de öslemin kardeşi yok mu bakim .. ne şanslı şu uras beleş abla oohhh .. kıskandım walla :))

ayşeye katılıyorum çok güzel konuşuyor maaşallah .. gerçi merve de bayağı ilerledi hemen hemen her şeyi söyler oldu .. yanlız net değil .. anlamakta çok zorlanıyorum :S

Nihal Maya dedi ki...

ne sandın feridem köy tabii diyom inanmıyorsunuz :)))
aydının dağ köyleri... bir köy dr arkadaşın işyerine çıkarken çekmiştim...karadeniz gibi değil ama daha seyrek ağaçlar ve yukarılarda çok serin değil :)))evler seyrek değil çektiklerim tek tük ayrı olan evler...
öslemin abisi var yaşasınnn oda gidiyo üniversiteyi kazandı :)))
urasında net değil ama anlaşılıyor gene işine geleni iyi söylüyor :)))

bahriye-kerem dedi ki...

sizin bu özlem ablanız beni10-12 yıl öncesine götürdü...bir zamanlar ben de sizin özlem ablanız gibi çok sevdiğim iki can'a ablalık yapıyordum...ve ne güzel ki hala o iki yakışıklının ablalarıyım...canım çok şanslısınız özlem ablanız olduğu için...yıllar geçsede,ayrılmak zorunda kalsanız da ne uras unuta bilir özlem ablasını ne be özlem unutur yakışıklı uras'ı...çok farklı bir olay bu...