yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

13 Ocak 2011 Perşembe

Hediye Uras'ı ...



      Yeni yıla bir telaş bin planla  girmiş de saat 10 itibariyle uyuyakalmıştık paşayla...
     gündüzünde bol ağaç (erik ağacı ama olsun)süslemiş bol kum oynamıştık ya yorulmuşuz çok...

  Sonra bir bir hediyelerimiz gelmiş çok sevdiklerimizden ama anne kendini yazmaya çalışmaktan fırsat bulup koyamamıştı bloğuna...

  Uras'ın ilk arkadaş hediyeleri olduğu için değerliydi...Hani hiç görmediler lakin  hep bilip sevsinler birbirlerini...





  Masamızı alıp gönderdi Fikriye teyzemiz çokkkk uzaklardan...Anne eve bir çivi çakmayı bile beceremeyen babanın kuramayacağından kesin emindi ...Olsun karşı komşu YaRamazan amcamız hallederdi...Yok yok bu sefer çok basitti kurulum ve Uras ın yardımıyla süper oldu... son zamanlarda  da evin  en çok işe yarayanıydı...Kah mutfakta kah salonda kah koridorda...Annenin elinde masa Urasın elinde sandalyesi köşe bucak kapmaca oynayarak çok da zevk alarak her derde deva rolerindeydi...Burdan da çok çok teşekkürler Fikriye cim...





Bir de kartlarımız var çok bi çok güzeller Şevvalisini bile düşünmüş göndermiş Sanberk...Şevval bir sürü soru yağmuruna tuttu
 Teyze Sanberk kim? Neden tanımıyorum? Ne zaman tanışacağız? Sanberk beni de mi çok seviyor ? :)))

Şevvalden de teşekkürler teyzesi...
 Hım... birde ip geçirmece oyuncağına bayıldılar Ama ben çektiğim fotoyu bulamıyorum bir dahaki sefere artık...



  Tostik böcüsü Yiğit'in annesi Canım Ayşe cim de yemedi içmedi yetiştirdi hediyelerini...Nasıl güzeller,  giydik baktık bile ama anne fotoğraflamayı unuttu gene...Onunda sözü verildi...Teşekkürler tekrardan Ayşe teyzecim...3 paşa bir olup giyeceğiz ilerleyen günlerde...




  Bir de kartımız geldi ki çok duygulandım...Mervecim le Feridecim hazırlamışlar...Ben böyle şeylere çok alışık değilim el emeği göz nuru...Hazırcıyım tüketim canavarıyım vede beceriksizim ...Çok mutlu ettiniz bizi...Teşekkürler tatlım düşünmeniz bile yeterdi...





  Yukardakide halamızın yeni yıl hediyesi...İngiltereden almış göndermiş ...Yılbaşı gecesi giyecektik nasip olmadı pijamalı girdik yeni yıla...



    
   Çiğdem Teyzesi anlatmış geçen gün babası diyor aynısını bana sattı hemen

'' Anne anneanneme salak diyebilirmiyim''
 '' Neden tatlım?''
''Çünkü senin dediklerini anlamıyorsa hııııı diyorsa ona salak denir''
''eee?''
''Anneannem beni anlamıyor''

???
 ''Anneanne sen Şevvali daha çok seviyorsun diye sana salak diyorum'' demişti geçenlerde ...

Benim yanımda bir şekilde salak lafını ağzından kaçırırsa hemen düzeltiyor
  Salak araba  ...düzelllllllllll  araba!!!

:)))





87cm-13000 kg ağırlıklı velet not düşelim 2,5 yaş itibariyle...

Bugün babasıyla Urası atıp tutmaca oynuyoruz ...
balık yakaladım balık diye de bağırıyoruz...
  Sonra yorulup Urası bıraktığımız anda bizi azarlıyor
'' Men balık diğilim balığın yüzgeçleri olur menim yüzgeçlerim yok kollarım var kollarım neden bana balık diyorsun''
Al işte dedi babası sen kime balık diyorsun böyle lafı yersin...
O sırada Uras babasına dönüyor
''Sana dedim sana anneme demedim''

hehehe....

5 yorum:

ayşegül dedi ki...

oyy oyy oyy ben ne uzak kalmışım yav buralardan hediyeler alınmış kartlar yapılmış çok çok güzel düşünülmüş hepsi ellerine emeklerine sağlık.
biz daha yeni yeni kendimize geliyoruz,çekirdek aile kalmanın tadını çıkarıyoruz :)

resimler için çok teşekkürler,ohh bee görebildik gülcemalini yakışıklının büyümüş büyümüş,kotunu yesinler onun.şu vimeoya bi bakayım :)

bahriye-krm dedi ki...

bende birkaç gündür canım bloğuna girdim çıktım,okudum ama yorum bırakamadan kaçtım...uzaktaki yakınlarınızdan ne güzel hediyeler gelmiş...hepside çok kıymetli...bloğun en güzel tarafı bu olsa gerek :))

Deli Anne dedi ki...

ne güzel olmuş öyle, bol hediyeli.. güle güle kullanın hepsini, sağlıklı ve huzurlu günlerde.. salak araba, düzel araba he? bir de akıllı sanıyorlar ya kendilerini.. öperim Nihal'im..

anne kaleminden dedi ki...

güle güle kullansın hediyelerini :)))) harika bir yeni yıl başlangıcı olmuş :) şu salak tanımlaması da süper yani :)

Nihal M. dedi ki...

Ayşegülcüm senin içindi foto :)))
Biz bilerek sana haber vermedik demiştim zaten sorun değil tatlım yeniden demek istedim sen hiç sıkma canını bu konuda :))
bahriyecim yazamadım yazamadım sonra peşpeşe saldırdım :))) Urası yazmak çok keyif veriyor anneyi yazmak da bunaltıyor :)))
kesinlikle en güzel tarafı sizlersiniz blogların...
Deli annem salak takıntımız devam ediyor saldık çayıra çocuğu hemen kaptı sokak terimlerini gerçi hiç konuşulmaz bizim evde öyle kelimeler ama :))))
Nihancım evet yeni yıla güzel başladık umarım güzel de devam eder hepimiz için...