yaşamözüm_URAS'ım

yaşamözüm_URAS'ım
gülüşün en büyük hazzı verir hayatıma...

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Uras Parkta...



















Geçen haftaki park maceralarımız pek bi keyifliydi.Uras babamlara gider gitmez daha eve çıkıp soluklanmadan arabayı parka çektiriyordu resmen. Parkın biri evin karşısında ama o kumlu parka gitmek istiyor bizde yöneliyoruz üyükkkparka...





arabada zaten tüm techizat. kova kürek traktör vs vs.hemen dalıyor oyuna . şekildeki gibi savura savura tepesinden aşağı oynuyoruz. öyle bir halki güneş saçlarının içindeki kum tanelerine yansıyıp parıldıyor.





Aman ne mutlu ne mutlu. Çok büyük faydaları oldu park hayatımızın. En başta kaşık tutması güzelleşti küreğin sayesinde.zati yeme özürlüyüz az biraz kendisi yemelere başladı .Sonra biraz asosyaldi çocuklarla kaynaşmayı öğrendi. en önemlisi paylaşmayı öğrendi. İlk günler kovamı alıyolar küreğimi alıyolar diye feryat figan bağıra bağıra benim almamı isterken şimdilerde kendisi veriyor ama bende büyük çaba gösterdim. hatta annaler diyor ne güzel veriyor sizin oğlan.veriyorda bende ilk günler sürekli paylaşması gerektiğini geri vereceklerini oda onların oyuncaklarıyla oynayabileceğini paylaşmazsa onunla oynamak istemeyeceklerini anlattım durdum. önce bana verdi ben onlara verdim. büyük çocuklarla iletişim daha kolay olduğu için onlarla yardımlaştım. şimdilerde rahatız çok.




Daha çok onunla oynamak istemediklerinde bozuluyor yavaş yavaş yaklaşıyor az uzaktan seyrediyor sonra yüz bulursa hopppp yanlarına .artık beni yanınada çağırmıyor oyun bozulana kadar yüzümüze bile bakmıyor. Bazen bakıyorum ne kovası kalmış elinde ne küreği eliyle kum taşıyor onlara bişiler anlatıyor:))))



Sonra kaydırak az biraz salıncak tahterevalli vs vs yorulunca gene kuma dönüyor.

En son dolu- boş, az -çok kavramlarını öğrendik parkta. iki küçük sepet aldm mandal sepeti gibi. Kum doldur boşaltlarla öğrendik çok eğlendi hemde.


Parktaki annelerlede epey kaynaştık insan ister istemez kıyaslıyor çocuklarını seninki ne yapıyor aman benimki ne yapmıyor vs vs şeklinde sohbetler.Çoğu annenin gözdesi Uras aman ne akıllıymış paylaşıyormuş bide yaptığını anlatıyormuş(anlattığıda ne kumdan kubbe yapıyor çubuk dikip minare yapıyor bide aydede koyuyor bide kapısını koyuyor takıntılı haller3!!!!!) renkleri biliyormuş vs vs.Benim gözdemde Merve. kendi gidip kayıyor gelip annesinin yanına oturuyor meyve suyunu içiyor(bu arada ben bi lokma bişey yediremiyorum parkta)aman çok hanım bişi bide akranız...
Böyle işte park maceralarımız hadi akşam ezanı okunacak minarenin ışıkları yanmıştır deyip parktan ayrılıyoruz yoksa kuma yatıp debeleniyor :((((((((

Hiç yorum yok: